دبیر کانون کارآفرینان استان اصفهان گفت:فعالان ورزشی در استان اصفهان از توانایی بالایی برخوردارند و بی شک در امر تولیدات در صورتی که مشوق های گوناگون برای آنها لحاظ شود می توانند نیاز بازار را برطرف کنند.

فرهاد رحیمی گفت: واگذاری فعالیت‌های مختلف به سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی راهکار مناسبی برای پیشرفت در آن عرصه است و جا دارد که حمایت‌ها از تولیدکنندگان ورزشی افزایش یابد.

فعالان ورزشی در استان اصفهان از توانایی بالایی برخوردارند و بی شک در امر تولیدات در صورتی که مشوق‌های گوناگون برای آن‌ها لحاظ شود می‌توانند نیاز بازار را برطرف کنند.

او صنعت تولیدات ورزشی در جهان یک صنعت مستقل و با ارزش محسوب می‌شودگفت: احداث و توانمندسازی واحد‌های تولیدی ورزش در کنار درآمدزایی و اشتغالزایی، نقش موثری در ارزآوری خواهد داشت.

استان اصفهان در ورزش و صنعت کشور پیشتاز است بنابراین تلفیق این ۲ بخش و ارتقاء صنعت تولیدات ورزشی می‌تواند الگویی مناسب برای سایر استان‌ها باشد.

رحیمی می‌گوید: البته نکته مهم در تولید و عرصه محصولات ورزشی، کیفیت است به این معنا که تولیدکنندگان باید محصولاتی با بیشترین کیفیت ساخته و در اختیار مشتریان قرار دهند تا بازار به تولیدات آن‌ها اعتماد کند.

دبیر کانون کارآفرینان استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش در اصفهان گفت: در آن رویداد ۶ تولیدکننده ورزشی حضور داشتند و بی شک اعتماد بیشتر به آنان سبب حضور پررنگتر در نمایشگاه‌های سال‌های آتی خواهد شد.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار