دومین آیین اشک گل سرخ با حضور خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید در گلستا‌ن‌ های بخش برزک از توابع کاشان اجرا شد.

شهردار برزک گفت: همزمان با دهه کرامت در آیین اشک گل سرخ پس از گلچینی ۱۸۰۰ لیتر گلاب ناب کاشان استحصال و برای عطرافشانی حرم‌های ائمه معصومین در عتبات عالیات ارسال می‌شود.

سجاد قاسمی گفت: ۱۸۰۰ لیتر گلاب ناب حاصل دسترنج مردم این خطه به یاد ۱۸۰۰ شهید کاشان و به نیابت از ۱۵۵ شهید بخش برزک تهیه می‌شود.

به گفته او، گلاب تهیه شده از طریق سفارت عراق و ستاد بازسازی عتبات عالیات به عراق ارسال می‌شود.

شهردار برزک همچنین با اجرای نخستین آیین «با گلاب ناب تا ضریح آفتاب» و حضور خدام حرم رضوی در گلچینی شهر برزک ۸۸۸ لیتر گلاب با حضور خانواده شهدای برزک برای ارسال به مشهد مقدس و عطرافشانی ضریح امام رضا (ع) تولید شد.

محمود رحمانی خادم کشیک پنجم، سعید عسگرزاده خادم کشیک هفتم، علی نوعی دربان کشیک ششم آستان قدس رضوی و مداح، مرتضی عباس نژاد مبلغ و عسگری مدیر و اعضای کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و شهر بادرود در منطقه شمال استان اصفهان هستند.

منطقه شمال استان اصفهان و دارالمومنین کاشان با حضورخدام حرم و اجرای ۱۰۰ برنامه پیش بینی شده در شهر و روستا‌های منطقه شمال استان اصفهان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود روز‌های ۱۶ تا ۲۲ خرداد میزبان جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.