معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان خوی گفت: ۱۰۲ مصوبه برای توسعه همه جانبه شهرستان به تصویب رسید.

محمدصادق معتمدیان چهارشنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه با محوریت شهرستان خوی  در سالن  فرمانداری این شهربرگزار شد، درپایان این جلسه در گفتگو با خبرنگاران، ازتصویب ۱۰۲ مصوبه برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در جهت رشد و توسعه خوی در سفر دو روزه شهرستانی خود به این شهر اعلام کرده و گفت: ۱۰۲ مصوبه برای توسعه شهرستان به تصویب رسید که از این ۱۰۲ مصوبه، ۸۶ مصوبه در حوزه عمرانی و ۱۶ مصوبه در حوزه اقتصادی است.

او یکی از  مهمترین الویت مصوبات را درسفر‌های استانی راتکمیل طره‌های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: نظر دولت سیزدهم براین است که طره‌های نیمه تمام به اتمام برسد که ما هم در نظر داریم که در سفر‌های استانی طرح‌های نیمه تمام را که درصدپیشرفت بالایی دارندبه اتمام برسانیم.

استاندار آذربایجان غربی می گوید: در حوزه راه‌ها مصوبات خوبی در توسعه راه‌های اصلی و روستایی که مطالبه اصلی روستاییان بود به تصویب رساندیم که با تامین اعتبارات لازم آن‌ها را اجرایی می‌کنیم.

او گفت: مصوبات  در حوزه بهداشت و درمان  که عمدتا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های بهداشتی و اورژانس بودند که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهیم.

معتمدیان در بخش گاز رسانی نیز گفت: در بخش گازرسانی شرکت ملی گاز متعهد شد ۴۸ روستایی که شبکه گازرسانی در آن‌ها شروع شده تا خرداد ۱۴۰۲ به اتمام برساند و در شهر زر آباد مرکز بخش صفاییه نیز عملیات  گازرسانی بزودی به اتمام می‌رسد و رسما افتتاح می‌شود.


او می گوید: تنها شهری که عملیات شبکه گازرسانی هنوز اجرا نشده است بخش قطور می‌باشد که با تدابیری که امروز انجام شد وپیگیری‌های نماینده محترم هرچه زودتر عملیات گازرسانی در بخش قطور هم اجرایی شود تا مردم آن شهر‌ها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

استاندار آذربایجان‌غربی درادامه به اولویت‌های کاری استان اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی ما تحقق ۷/۶  درصدی مسائل اقتصادی است که امیدواریم با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، قضایی و امنیتی و مردم تمام مسائل و پروژه‌های  اقتصادی را به نتیجه برسانیم.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی درپایان جلسه از میزبانی مردم و مسئولان شهرستان خوی باهمراهی فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم، نیرو‌های نظامی وانتظامی در این سفر دوروزه شهرستانی  تقدیروتشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.