نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد وزارت دفاع لایحه جامع بازنشستگان نیرو‌های مسلح را به مجلس ارائه کند.

ابراهیم عزیزی در نشست مشترک مدیران کانون بازنشستگان نیرو‌های مسلح فارس و مدیر کل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان با امیر گودرزی جانشین سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: جهت خدمات رسانی بهتر به بازنشستگان نیرو‌های مسلح، پیشنهاد مشخص ما این است که لایحه جامع بازنشستگان نیرو‌های مسلح توسط وزارت دفاع به مجلس ارائه شود تا در قالب این لایحه، خدمات رسانی به این عزیزان نظام مند، منطقی و متناسب با شأن آن‌ها باشد.

او گفت: امروز مجلس آمادگی کامل دارد تا این لایحه را تصویب کند، متأسفانه در طول دو سال گذشته لایحه‌ای در این خصوص به خانه ملت نیامده است.

عزیزی گفت: مسائل مرتبط با بازنشستگان همچون درمان، تسهیلات، مسکن و... در قالب یک لایحه جامع خدمات رسانی قابل حل و فصل است لذا انتظار داریم وزارت دفاع هر چه زودتر این لایحه را ارائه کند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجموعه‌های اقتصادی وابسته به وزارت دفاع نیز باید سهم بازنشستگان نیرو‌های مسلح را در استخدام‌ها و تسهیلات رفاهی ببیند.

عزیزی گفت: برای حل مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی را نیز در استان پای کار خواهیم آورد.

لازم به ذکر است این نشست به دعوت ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در محل اداره کل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در استان فارس واقع در شیراز برگزار شد.

در ابتدای این نشست میرزایی مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان فارس و مدیران کانون بازنشستگان نیرو‌های مسلح در استان، مسایل، مطالبات و مشکلات خود را با امیر گودرزی در میان گذاشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار