معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: میزان مشارکت‌های مردمی استان اصفهان در جذب کمک‌ها در سال ۱۴۰۰ بالغ‌ بر ۴۳۷ میلیارد تومان بوده است.

حمیدرضا طاهری درمورد کارگاه‌های آموزشی برای تسهیل و پشتیبانی از فعالیت‌های قابل واگذاری به مراکز نیکوکاری، برگزار شد، گفت: در این برنامه‌های آموزشی طریقه جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن بر اساس نیاز پایه‌ای محرومان و نیازمندان برای توانمندسازی خانواده‌های شناسایی شده، آموزش داده شد.

مراکز نیکوکاری به دنبال ارائه خدمات براساس نیاز‌های مددجویان با محوریت محله‌ها و استفاده از ظرفیت افراد و خیران هر محله با توجه به اولویت‌های معیشت، درمان، توان‌بخشی، جهیزیه، مسکن و اشتغال هستند.

اوبا اشاره به درآمد و روند روبه رشد خدمات مراکز نیکوکاری در استان اصفهان، گفت: میزان مشارکت‌های مردمی در جذب کمک‌ها در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی خدمات در شبکه‌های نیکوکاری موجب گستردگی اعتماد مردمی و افزایش مساعدت‌ها، صدقات، نذورات خیران و نیکوکاران خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان می‌گوید: در جلسات آموزشی با تقویت تعامل مسئولان مراکز و تبادل‌نظر و همفکری با معتمدین محلات و روحانیون مساجد، شیوه‌های جدید و همکاری در برنامه‌ها و امور مشارکت‌های مردمی محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.