دوره سوم این جشنواره امسال با شرکت ۱۱۴ اثر از دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه دامغان آغاز شد و ۱۹ خردادماه با اعلام برگزیدگان به پایان می‌رسد.

مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال گفت: تعداد ۱۱۴ اثر از سراسر کشور با اتمام مهلت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه همایش مستقر در دانشگاه دامغان ارسال شده است که پس از داوری، تعداد ۸۶ مقاله پذیرش شد.

آقای متین می گوید: برنامه سخنرانی و انتقال دانش از سوی اساتید مطرح کشوری به دانشجویان و علاقمندان حوزه هنر در این جشنواره انجام می‌شود و افزایش دانش شرکت‌کنندگان یکی از اهداف این رویداد است.

مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال گفت: سومین دوره از این همایش ملی میزبان آثار دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی بود که در این دوره شاهد استقبال خوب دانشجویان کارشناسی ارشد و اساتید هیات علمی در بخش تئاتر بودیم.

آقای متین می گوید: این همایش امسال نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان به صورت وبیناری از سخنرانی و تجربیات اساتید بهره‌مند می‌شوند.

همایش هنر‌های نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان در چهار محور نمایش، تلویزیون، سینما و هنر‌های دیجیتال، و تحت ۲۷ عنوان برگزار می‌شود.

علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی اینترنتی https://cdda ۳.du.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.