معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات مصوب سفر رئیس‌جمهور به واحد‌های تولیدی استان اردبیل خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد گفت:مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل در حوزه بانک‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود و تاکنون از محل سفر رئیس‌جمهور به استان ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت:تاکنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی استان اردبیل پرداخت شده است و طرح‌های تولیدی بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی هم شامل تبصره ۱۸ می‌شوند.

عزم جدی دولت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان اردبیل

عابد می‌گوید:افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی ظرفیت واحد‌های تولیدی اردبیل در برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل قرار دارد و احیای واحد‌های تولیدی راکد نیز از اولویت‌های اصلی مسؤولان استان است.

او گفت:دولت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل عزم جدی دارد و هرگونه اقدام حمایتی و پیگیری از مرکز کشور برای رفع مشکلات این واحد‌ها در چارچوب قانون با رفع بروکراسی‌های اضافی انجام می‌شود و لازم است طرح‌های نیمه‌فعال و راکد که با تأمین مالی امکان برگشت به چرخه تولید و افزایش اشتغال‌زایی دارند، معرفی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.