معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس ضوابط بودجه ۱۴۰۱، احداث هر گونه پروژه جدید با هر عنوانی ممنوع است و بودجه امسال باید برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام هزینه شود.

عباس زاده در نشست کاری با فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در آستانه توزیع اعتبارات ۱۴۰۱، آمادگی داریم در راستای تکمیل، تجهیز و بازسازی پروژه‌های عمرانی انتظامی استان، بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های موجود تأمین اعتبار کنیم.

او گفت: در صورت امکان از ساختمان‌های مازاد دولتی برای رفع نیاز واحد‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان در اختیار این حوزه قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس ضوابط بودجه ۱۴۰۱، احداث هر گونه پروژه جدید با هر عنوانی ممنوع است و  بودجه امسال باید برای تکمیل آن دسته از پروژه‌های نیمه تمامی هزینه شود که از سال‌های گذشته آغاز شده‌اند.

عباس زاده گفت: تکمیل پروژه‌هایی که مطالبه و درخواست مردمی بوده اولویت است و بر اساس قانون، برای اجرای پروژه جدید نمی‌توانیم اعتبار اختصاص دهیم، اما تکمیل، تجهیز و بازسازی پروژه‌های نیمه تمام، تأمین اعتبار خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: منابع مالی مورد نیاز برای اتمام این پروژه‌ها از دو طریق شامل اعتبارات متمم سفر ریاست جمهوری و بودجه امسال تأمین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.