عملیات اجرایی تعریض جاده ساحل جنوبی از شهر قشم تا فرودگاه بین‌المللی جزیره قشم به طول ۶۰ کیلومتر آغاز شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم آغاز این طرح گفت: برای تعریض جاده ساحل جنوبی قشم که توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا می‌شود، ۲ لاین راه جدید شامل زیرسازی، روسازی، آسفالت به همراه علائم در نظر گرفته شده است.

افشار فتح‌الهی گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته او جاده ساحلی جنوبی از شهر قشم، سوزا و روستا‌های تورگان، ریگو، برکه خلف، مسن و شیب دراز عبور می‌کند و ۴۹ هزار قشموند به طور مستقیم از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ساخت پل خلیج فارس را یکی دیگر طرح‌های زیرساختی دانست و گفت: مراحل تامین اعتبار آن در حال انجام است و تکمیل این پل و جاده‌های جزیره و ایجاد یک شبکه حمل و نقلی مناسب، مسیر را برای دستیابی منطقه آزاد قشم به ماموریت‌ها و چشم انداز‌های بدو تاسیس منطقه و تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه سرعت می‌بخشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تعریض جاده ساحل جنوبی قشم برای همه قشموندان و گردشگران مهم است و امنیت و رفاه جاده‌ی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

احمد مرادی با بیان اینکه همواره سعی کردم میان مردم باشم و دغدغه‌های مردم را پیگیری کنم؛ گفت: در دوره جدید مدیریتی سازمان منطقه آزاد قشم رضایت در جزیره به وجود آمده است.

او گفت: امروز مجلس، دولت و قوه قضاییه ۳ رکن اساسی جمهوری اسلامی ایران در میدان خدمت صادقانه به مردم هستند و هم‌گرایی این قوا در جزیره قشم برای حل مشکلات مردم به کار گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.