مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان گفت: این دبیرستان برای تامین نیرو و امکانات و پذیرش دانش آموز توجه و اهتمام ویژه متولیان امر و مسئولان مرتبط را می‌طلبد.

فهیمه فنائیان گفت: ازمسئولان درخواست می‌شود تا مکانی با کلاس‌های بیشتر برای پذیرش دانش آموزان بیشتر و همچنین تامین نیروی کادر پرورشی، اجرایی، آموزشی، خدماتی و مشاور اهتمام ویژه داشته باشند.

او می‌گوید: دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان نیازمند مکانی با جاذبه‌های بیشتر برای پذیرش خیل دانش آموزان علاقمند به معارف اسلامی است.

به گفته او، امنیت اجتماعی بیشتر و سطح علمی بالا را مهمترین انتظارات خانواده‌های دانش آموزان از مدارس معارف اسلامی صدرا در کاشان است.
فنائیان گفت: تحقق این انتظارات بر حق خانواده‌های دانش آموزان در صورت مساعدت و همکاری متولیان دور از دسترس نیست.

او از سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش به عنوان سه سازمان متولی اصلی مدارس معارف اسلامی صدرا نام برد که این سه متولی نقش مهمی در تهیه زیرساخت‌های مناسب برای مدارس معارف اسلامی صدرا دارند.

به گفته او، آموزش و پرورش، کادر اجرایی مدارس را بر اساس مدیر، معاون، مشاور، نیروی آموزشی و حتی خدمتگزار را براساس تعداد دانش آموزان تعیین می‌کند.

مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان گفت: تمامی این نیرو‌ها به دبیرستان‌هایی که در رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی فعالیت دارند و دانش آموزان بیشتری دارند تعلق می‌گیرد.

فنائیان گفت: این نیرو‌ها به دبیرستان معارف اسلامی صدرا که به دلیل کمبود کلاس دانش آموز کمتری دارند تعلق نمی‌گیرد.

او می‌گوید: آموزش و پرورش برای تامین نیروی دبیرستان معارف اسلامی صدرا کاشان به دلیل داشتن دانش آموز کمتر، با مشکل قانونی مواجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.