مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال گفت: تعداد ۱۱۴ اثر از سراسر کشور با اتمام مهلت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه ارسال شد.

آقای متین گفت: سومین دوره از این همایش ملی میزبان آثار دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی بود که در این دوره شاهد استقبال خوب دانشجویان کارشناسی ارشد و اساتید هیات علمی در بخش تئاتر بودیم.

مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال می گوید: مقالات پس از رسیدن به دبیرخانه، برای ۲ داور ارسال و در صورت عدم دریافت حدنصاب امتیاز، مقاله رد و در غیر این صورت به‌عنوان مقاله پذیرش شد و مورد انتخاب قرار می‌گرفت که از تعداد ۱۱۴ مقاله ارسالی، تعداد ۸۶ مقاله پذیرش شد.

همایش هنر‌های نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان در چهار محور نمایش، تلویزیون، سینما و هنر‌های دیجیتال، و تحت ۲۷ عنوان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشکده هنر دانشگاه دامغان با همکاری موسسه‌های آموزشی و پژوهشی، نهاد‌های مرتبط با عرصه هنر‌های نمایشی و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، سومین همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال را برگزار می‌کند.

تاریخ آغاز ثبت نام در این همایش از یکم آبان ۱۴۰۰ و مهلت ارسال اثر تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱ بود و اختتامیه این همایش ملی در روز‌های ۱۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی اینترنتی https://cdda ۳.du.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.