با تشدید بحران شیر خشک در آمریکا، این کشور قرار است از مکزیک محموله شیر خشک وارد کند، اما این فرآیند یک ماه طول می‌کشد.

در پی کمبود شیرخشک در آمریکا، سازمان غذا و داروی این کشور اعلام کرده حدود ۱.۳ میلیون قوطی شیر خشک برای نوزادان از مکزیک وارد خواهد کرد؛ اما خانواده‌ها باید تا ماه ژوئیه صبر کنند. 

به گزارش فاکس نیوز، این سازمان در توییتر رسمی خود نوشت برای واردات شیر خشک از نمایندگی شرکت نستله در مکزیک، در حال بررسی اطلاعات غذایی، برچسب‌ها و آزمایش‌های مربوط به آن و همچنین در حال ارزیابی گزینه‌ها برای ارسال هر چه سریع‌تر محصولات به آمریکاست.

به دنبال بروز بحران شیرخشک در آمریکا، چندی پیش ۳.۷ میلیون بطری شیر خشک از انگلیس با پرواز‌های اضطراری وارد آمریکا شد. با این حال، والدین آمریکایی برای تغذیه نوزدان خود همچنان با مشکل مواجه هستند. بحران ایجاد شده به این خاطر است که در ماه فوریه، آزمایشگاه‌های ابوت کارخانه اصلی تولید شیر خشک در آمریکا را تعطیل کرد. این تعطیلی به خاطر آن بود که چهار نوزاد مصرف کننده شیر خشک به عفونت باکتریایی مبتلا شده و دو نفر از آن‌ها فوت کردند.

گفته می‌شود پیش از این نیز به دلیل مشکلات پیش آمده در زنجیره تامین کالا، خانواده‌ها برای تهیه شیر خشک مشکلاتی داشتند، اما تعطیلی کارخانه میشیگان به این بحران دامن زد. به گزارش گاردین، این بحران بیش از همه به خانواده‌های فقیر آمریکایی آسیب زده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
اشکان
۰۹:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
کشف ۴ تن شیر خشک فاسد در فردیس.....
United States of America
اشکان
۰۹:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
شما به فکر مواد شوینده خودتون باشید که دو برابر شده ، گیرم نمیاد !!! آمریکا پول زیاد داره و از هرجا بخوات میتونه تهیه کنه ، به فکر بچه های مملکت خودتون باشید که شیر خشک ام گیر بیاد پولی نیست که بابای بدبختش براش بخره
Russian Federation
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اگه اضافه دارین و میتونین کمک کنین بهشون بدین...کودکان آمریکایی گرسنه هستن...درسته که بزرگا و سیاستمداراشون به کودکان ما هم حتی رحم نمیکنن ولی شاید اگه بچه هاشون نون حلال ایرانی بخورن در آینده کمی شرافت به خرج بدن....
آخرین اخبار