مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۲ نفر از آسیب دیدگان سانحه رانندگی روز گذشته این شهرستان که دانش آموزان روستایی بودند، برای مداوای بیشتر به ارومیه اعزام شده اند.

کریم سلیمانی گفت: طبق اطلاعات دریافتی و پیگیری‌های انجام شده یک دستگاه خودرو شخصی حامل ۴ دانش آموز روستای "قلعه جوغه" این شهرستان، روز گذشته در جاده مهاباد به سردشت دچار حادثه شد.

وی گفت: این دانش آموزان که در مقطع متوسطه اول تحصیل می‌کردند، دختر بوده و برای امتحان یکی از دروس خود با یک دستگاه پراید مسافرکش عازم مهاباد بودند که در مسیر با یک دستگاه خودرو وانت تویوتا تصادف می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با تسلیت به اولیای دانش آموز جان باخته این حادثه گفت: بنابه تشخیص مسئولان بیمارستان مهاباد ۲ نفر از این دانش آموزان برای مداوای بیشتر به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شده اند که هم اکنون بستری و تحت نظر قرار دارند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: این حادثه ناگوار و دلخراش سبب تأسف، تألم خاطر، ناراحتی و اندوه فراوان مردم و جامعه فرهنگیان این شهرستان شده است.

سلیمانی گفت: از ابتدای وقوع این حادثه مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان و مدرسه‌ای که این دانش آموزان درآن تحصیل می‌کردند، ضمن همراهی با خانواده‌های آسیب دیده در محل حادثه و بیمارستان حضور پیدا کرده و اقدامات لازم را برای تسهیل در مداوای آن‌ها فراهم ساخته اند.

در این سانحه رانندگی که صبح روز گذشته و در نزدیکی روستای آفان در جاده مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی روی داد، ۲ نفر (یک نفر راننده و یک دانش آموز) جان خود را از دست داده و ۵ نفر نیز مصدوم شدند.

در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در شهر خلیفان مدرسه متوسطه اول دخترانه با نام دبیرستان قانون شروع به کار کرده و در حال حاضر نیز با آمار تحصیلی ۳۰ نفر دانش آموزان دختر متوسطه درحال تحصیل هستند.

حادثه رانندگی در جاده مهاباد_ سردشت

بر اساس اعلام مسئولان آموزش و پرورش بار‌ها جهت افزایش آمار دبیرستان دخترانه قانون با دهیاران روستا‌های همجوار شهر خلیفان، جهت مراجعه به این دبیرستان و عدم مراجعه به شبانه روزی شهرستان مهاباد بحث شده که با عدم همکاری اولیا در این رابطه مواجه شده ایم.

شهرستان مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر دارای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دانش آموزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.