کشف ۳۶۷ تن کالای احتکاری طی ۷۲ ساعت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۳۶۷ تن کالای اساسی و معیشت محور احتکاری طی ۷۲ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

سردار غلامرضا رضائیان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل ۹۹۵ گروه مشترک بازرسی، در بازدید از هزار و ۶۳۴ مرکز نگهداری و توزیع کالا‌های اساسی و معیشت محور ۱۰ مرکز متخلف احتکار کالا‌های اساسی را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان در بازرسی از انبار‌های مذکور ۳۶۷ تن کالای اساسی و معیشت محور احتکاری از قبیل برنج، گندم و آرد، ماکارونی، قند و شکر، روغن خوراکی، مرغ و گوشت، انواع رب گوجه، انواع دارو به همراه بیش از ۱۱۰ لیتر روغن موتور و ضدیخ، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، انواع شوینده و ... را کشف و انبار‌های موصوف را پلمب کردند.

سردار رضائیان با اشاره به اینکه در برآورد‌های اولیه ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳۴۴ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا ۹۱ خودرو توقیف و ۱۵۴ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار