مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های موجود در استان پاشنه آشیل و نقطه ضعف توسعه گردشگری است.

نادر فلاحی گفت: معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های موجود در استان پاشنه آشیل و نقطه ضعف توسعه گردشگری است که دانشگاهیان و دانشجویان در این زمینه می‌توانند به ما کمک مهمی بکنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس «اردبیل من» در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علاوه بر این ما آماده همکاری با دانشگاهیان و دانشجویان در هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ویژه در آستانه رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو هستیم.

فلاحی می‌گوید: هم در زمینه احیا و مرمت بافت‌های تاریخی، هم معرفی این آثار ملی و جهانی در سطح گسترده و همچنین در حوزه صنایع‌دستی از جمله در بازاریابی، فروش، طراحی و تولید صنایع‌دستی دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند به ما کمک کنند و ما هم آماده همکاری هستیم.

او با اشاره به اهمیت حضور دانشجویان در کار‌های اجرایی، گفت: کاری که در کسوت دانشجویی انجام می‌شود، چون همراه با عشق و علاقه است ماندگار می‌شود و ما به دنبال سپردن برخی از امور به دانشجویان هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.