امیرحسین زارع گفت: با یک جلسه تمرین راهی رقابت‌های جام تورلیخانوف قزاقستان شدم، اما بهترین نتیجه را گرفتم.

امیرحسین زارع قهرمان کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک درباره حضورش در مسابقات کشتی آزاد جام تورلیخانوف قزاقستان گفت: این رقابت‌ها با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایی که داشت تمام شد و خوشبختانه توانستیم با دست پر به ایران بازگردیم. یک سری اتفاقات برای من در این رقابت‌ها افتاد و امتیاز‌هایی که به حریفان دادم جایز نبود، اما باید بگویم که برای این مسابقات اصلاً آمادگی لازم را نداشتم و فقط با یک جلسه تمرین کشتی راهی قزاقستان شدم، اما با وجود این شرایط، خدا کمک کرد و بهترین نتیجه را گرفتم، امیدوارم در مسابقات جهانی صربستان و المپیک پاریس هم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جام تورلیخانوف، امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۷ اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ از سد یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

زارع گفت: در دیدار فینال از حریف عقب افتادم، اما از آنجا که این کشتی‌گیر را دو بار شکست داده بودم این بار نیز توانستم پیروز شوم و خدا شکر شرمنده مردم ایران نشدم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار