قهرمان هفت دوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک، خبر‌های منتشر شده درباره خداحافظی خود را تکذیب کرد.

لوئیس همیلتون راننده سرشناس بریتانیایی بار دیگر شایعات منتشر شده مبنی بر این که در طول این فصل یا بعد از آن از مرسدس بنز جدا و بازنشسته خواهد شد را رد کرد.

قهرمان هفت دوره جهان نتوانسته است فرم و ثبات خود را به دست بیاورد تا مکس ورشتاپن راننده بلژیکی – هلندی رد بول بر سر عنوان قهرمانی دیگری رقابت کند.

یک سری امتیازات پایین باعث شده است که همیلتون پس از هفت مسابقه با تنها ۵۰ امتیاز تا کنون در رده ششم قرار گیرد و جورج راسل هم تیمی او با ۳۴ امتیاز بالاتر از او در رده چهارم باشد.

راننده بریتانیایی گفت که پس از چالش‌های زیاد در گرندپری موناکو، "تمرکز خود را از دست داده است".

اما این به معنی جدایی او از مرسدس بنز و خداحافظی با فرمول یک نیست. وقتی از او در مورد برنامه‌های بازنشستگی پرسیده شد، پاسخی صریح داد و گفت: "چرا باید دست بکشم؟ " این فصل احتمالاً عنوان قهرمانی را کسب نخواهم کرد، اما به اندازه زمان شروع فصل از رقابت لذت می‌برم. شاید روزی نتوانم فشار را تحمل کنم، خسته شوم، اما آن روز هنوز نیامده است.»

توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز، درباره راننده کهنه‌کار خود گفته است که پس از رفع مشکلات مربوط به ماشین، او با قدرت برمی گردد و خود همیلتون به تیم پیشنهاد داده است تا ماشین را برای مسابقه گرندپری بریتانیا در ماه جولای دوباره رقابتی کنند.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار