رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: گسترش کتابخوانی بین اصحاب فرهنگی این شهر و هزینه کرد اعتبارات نیم درصد سهم شهرداری برای رفع مشکلات کتابخانه فعلی این شهر، تبدیل به مطالبه مردمی شده است.

عباس فرج‌زاده در بازدید از کتابخانه شهدای سلامت و در دیدار با اعضای دبیرخانه پایتختی کتاب ایران در صدرا گفت: کتاب محور دانایی و کتابخانه کانون اجتماع و هدایت و آشتی جامعه با کتاب است که رونق آن می‌تواند تاثیر زیادی بر وجوه مختلف شهروندی و سبک زندگی داشته باشد.

او گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تأمین امکانات کتابخانه، ارتقاء کمی و کیفی مرکز، افزایش عناوین و تعداد کتاب‌های به روز و جذاب، برگزاری مسابقات و فعالیت‌های مرتبط به منظور جذب جوانان و نوجوانان به کتاب، انتظار شهروندان شهر صدراست که شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا نیز در این زمینه آمادگی هرگونه مشارکت دارند.

فرج‌زاده جشنواره پایتختی کتاب ایران در صدرا و کسب عناوین شهر دوستدار و خلاق کتاب را بستر ساز فعالیت در این حوزه اعلام کرد و گفت: امروز گسترش کتابخوانی در بین اصحاب فرهنگی شهر صدرا و هزینه کرد اعتبارات نیم درصد سهم شهرداری صدرا در شهر و رفع مشکلات کتابخانه فعلی تبدیل به مطالبه مردمی شده که امیدواریم با تشکیل انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر صدرا و تصویب بودجه و برنامه‌های مرتبط بخشی از این مشکلات با استفاده از اعتبارات موجود و همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: افتتاح حساب بانکی بنام انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر صدرا، خرید کتاب، تهیه تابلو و امکانات اولیه کتابخانه و تأمین نیروی انسانی از اقداماتی است که توسط اداره کل کتابخانه‌های فارس در حال انجام است.

او ابراز امیدواری کرد که به زودی انجمن نیز در شهر صدرا با حضور همه اعضای قانونی آن تشکیل، تا ریل گذاری مناسبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار