پلیس آلمان در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر انگلیس ۷۰۰ نیروی خود را به حالت آماده باش درآورده است.

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا فردا از ساعت ۲۳:۱۵ تیم‌های ملی فوتبال آلمان و انگلیس در مونیخ با هم دیدار خواهند کرد. در آستانه این بازی مقامات پلیس آلمان ۷۰۰ افسر را برای تشکیل حلقه امنیتی برای برخورد با درگیری‌های احتمالی میان طرفداران دو تیم در سطح شهر، به حالت آماده باش درآورده اند.

نیرو‌های محلی اذعان کرده‌اند که درگیری‌های احتمالی بین هواداران را «نمی‌توان به طور کامل رد کرد»، زیرا هواداران انگلیسی در مکان‌های معروفی از شهر از جمله سالن تاریخی Hofbräuhaus تجمع می‌کنند.

۳۴۶۶ بلیت به هواداران انگلیس اختصاص داده شده است، اما به احتمال زیاد هزاران نفر دیگر به مونیخ سفر خواهند کرد، زیرا آن‌ها توانسته اند بخشی از بلیت‌های هواداران میزبان را در ورزشگاه ۷۰۰۰۰ نفری آلیانز آرنا خریداری کنند.
قبل از برگزاری مسابقه، ۸۸۰ هوادار مشکل ساز شناخته شده گذرنامه‌های خود را تحویل داده اند و برای ۱۱۲۲ نفر هم حکم ممنوعیت ورود به ورزشگاه صادر شده است. با این حال، گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس و اکنون پلیس نسبت به درگیری احتمالی ابراز نگرانی کرده اند.

بنجامین کاسترو تلز، سخنگوی پلیس محلی با اشاره به مصرف بیش از حد الکل از سوی هواداران گفت درگیری احتمالی را نمی‌توان به طور کامل رد کرد.

آلمان گزارش می‌دهد که ۷۰۰ نیروی پلیس اکنون "آماده باش" هستند. تلگراف اسپورت قبلاً گزارش داده بود که در ورزشگاه نوشیدنی الکلی فروخته نخواهد شد و ۱۲ افسر پلیس از ومبلی به همراه ۶ ناظر اختصاصی برای کمک به مقامات و پلیس آلمان به مونیخ سفر می‌کنند؛ بنابراین پلیس مونیخ از نظر پرسنلی و برنامه ریزی استراتژیک برای سناریو‌های مختلف در این عملیات آماده است و هم اکنون از طریق مرکز اطلاعات مرکزی عملیات ورزشی (ZIS) با مرکز ملی اطلاعات فوتبال انگلستان در حال تبادل اطلاعات دائمی است.

در حال حاضر، کمتر از ۵۵۰۰۰ بلیت در مجموع برای بازی روز سه شنبه فروخته شده است.

یکشنبه شب، ساوت گیت از هواداران درخواست کرد که انگلیس را "شرمنده" نکنند و هشدار داد که به دنبال بی نظمی قبلی، از جمله در فینال یورو ۲۰۲۰، " توجه" روی آن‌ها خواهد بود.

انگلیس که هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر برابر مجارستان شکست خورد در مونیخ به دنیال کسب ۳ امتیاز خواهد بود.

شاگردان ساوتگیت یکی از سه حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر هستند.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار