کتاب «روایت در مجموعه عکس مستند» کتابی آموزشی برای عکاسان مستند اثر فرهاد مطاعی به همت حوزه هنری کردستان رونمایی می شود.

رییس حوزه هنری کردستان گفت: کتاب «روایت در مجموعه عکس مستند» با نویسندگی فرهاد مطاعی در نشر کتاب پرگار در ۲۷۶ صفحه در قطع وزیری فروردین ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است.

امین مرادی گفت: این کتاب با بررسی ساختار‌های روایتی در مجموعه عکس و واکاوی و تطبیق آن با ساختار‌های روایی رایج در ادبیات و سینما، به اهمیت و نحوه استفاده از روایت، در مجموعه عکس مستند اجتماعی می‌پردازد.

او می گوید: این کتاب راهنمایی برای عکاسان در تهیه مجموعه عکس مستند اجتماعی است و عکاسان را از ایده تا پژوهش و انتخاب موضوع، مراحل عکاسی، انتخاب ساختار روایتی حین عکاسی، نحوه استفاده از عناصر انسجام، ویرایش بصری و تدوین عکس‌ها در قالب ساختار روایتی و در نهایت آمادگی برای انتشار، همراهی می‌کند.

رییس حوزه هنری کردستان گفت: این کتاب، کتابی برای عکاسان مستند و خبری، گالری داران، ناشران، سردبیران و ادیتور‌های خبرگزاری ها، آژانس ها، مجلات تخصصی و همچنین دوستداران عکاسی مستند اجتماعی سودمند خواهد بود.

مرادی گفت: علاقه‌مندان با دیدن فهرست و خرید اینترنتی کتاب روایت در مجموعه عکس مستند از طریق نشانی فروشگاه اینترنتی نشر کتاب پرگار می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی کتاب مذکور بهره‌مند شوند.

آیین رونمایی و نقد کتاب" روایت در مجموعه عکس مستند" ۲۱ خرداد در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی بهمن سنندج مورد نقد و بررسی قرارمی گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.