مصرف برق در خراسان جنوبی با تغییر ساعت کاری ادارات ۶ تا ۱۰ مگاوات کاهش می‌یابد.

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با توجه به تجربه خوب سال‌های گذشته و مصوبه هیأت دولت و ابلاغیه استانداری خراسان جنوبی، برای صرفه جویی در مصرف برق در ساعات پیک بار تابستان،  ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از ۱۶ خرداد تا ۱۷ شهریور از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

او از پایش مصرف برق ادارات از سوی بازرسان شرکت برق در فصل تابستان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری به نسبت دوره مشابه پارسال کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

دادگر گفت: ۹ درصد مصرف برق استان مربوط به ادارات است که تغییر ساعت کاری ادارات سبب صرفه جویی ۶ تا ۱۰ مگاوات در مصرف برق استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: تخصیص پاداش به مشترکان خانگی در صورت کاهش مصرف برق، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع و کارخانجات استان به منظور کاهش مصرف برق در ساعات پیک و رایگان شدن برق چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق از دیگر برنامه‌ها و اقدامات شرکت توزیع برق استان برای گذر از پیک تابستان است.

او از همه مشترکین خانگی، صنایع، ادارت و کشاورزان استان خواست تا برای گذر از پیک بار تابستان در مصرف برق صرفه جویی کنند.

برچسب ها: مصرف برق ، نیروی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.