مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: شهروندان تا پایانِ ماه جاری امکان استفاده از تخفیف عوارض های شهرداری مشروط به پرداخت و تسویه نقدی را دارند.

آقای خدابنده لو گفت: با توجه به فرجه قانونی مصوبه شورای اسلامی شهر، شهروندان تا پایان ماه جاری فرصتِ استفاده از تخفیف‌های مصوب انواع عوارض‌های شهرداری به شروط پرداخت و تسویه نقدی را دارند و با توجه به احتمال قوی عدم ارسال لایحه به پارلمان شهری برای تمدید آن ها، توصیه می‌کنیم که عزیزان این فرصت طلایی را مغتنم بشمرند.

او می گوید: بر این اساس، لحاظ تخفیفِ ۳۱ درصدی عوارض صدور پروانه ساخت، تخفیف ۴۰ درصدی عوارض بعد از کمیسیون برای پلاک‌هایی که ماده صد آن‌ها تعیین تکلیف و جرایم بعد از کمیسیون آن‌ها محاسبه شده باشد، تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات ناشی از رأی باغ و ماده واحده و تخفیف ۲۳ درصدی برای سایر بهای خدمات برای عزیزانی که نسبت به تسویه نقدی بدهی خود اقدام کنند، امکانپذیر است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: از آنجا که به احتمال قوی شهرداری کرج جهت تمدید این تخفیف‌ها لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر ارسال نکنند بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به اتمام مهلت قانونی لایحه در یکم تیر ماه ۱۴۰۱، طی روز‌های باقیمانده از ماه جاری با پرداخت نقدی عوارض‌های فوق الاشاره از تخفیف‌های پیش بینی شده بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.