پدر شهید حمید رضا مذهبی از شهدای ورزشکار دفاع مقدس محلات دار فانی را وداع گفت.

محمد جواد مذهبی پدر شهید والامقام حمید رضا مذهبی از شهدای ورزشکار و بسیجی شهر محلات دار فانی را وداع گفت.

شهید حمیدرضا مذهبی متولد ۱۳۴۶، در دوران دفاع مقدس به صورت نیروی بسیجی در جبهه‌های دفاع از میهن اسلامی حضور یافت و سیزدهم فروردین ۱۳۶۲، در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش و در حین انتقال به بیمارستان به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر محلات به خاک سپرده شد.

شهید مذهبی که خانواده‌ای اصالتاً محلاتی داشت، به ورزش تکواندو می‌پرداخت و از روحیه خوبی در ورزش برخوردار بود.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در پیامی به شرح زیر درگذشت مرحوم محمد جواد مذهبی پدر شهید حمید رضا مذهبی را به خانواده و بازماندگانش تسلیت گفت.

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ، خبر عروج بزرگ مرد مجاهد پرور، «محمد جواد مذهبی» پدر شهید والامقام «حمید رضا مذهبی» از شهدای پرافتخار ورزشکار و بسیجی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش‌های آن عزیز در تربیت فرزندی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت‌های کم نظیر خود پرچم جهاد و شهادت در صراط مستقیم الهی و دفاع از انقلاب را به ویژه در نقش آفرینی سرباز لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) به اهتزاز در آورد، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز وفردای کشور در نیل به قله‌های رفیع عزت، عظمت و اقتدار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به خانواده معظم شهید تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان سوگوار و مردم ولایت مدار محلات صبر وشکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.