معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اجرای نمایش‌های پانزدهیمن جشنواره سراسری تئاتر رضوی قبل از ظهر امروز در تبریز آغاز می‌شود.

آقای محرمی با بیان اینکه امسال تبریز میزبان پانزدهمین دوره از جشنواره سراسری تئاتر رضوی است گفت: این نمایش‌ها از امروز تا ۱۹ خرداد در تبریز اجرا می‌شود و برگزیدگان آن در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

مراسم افتتاحیه این جشنواره در آستانه ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج و با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی،علاقمندان تئاتر و گروه‌های شرکت کننده در این دوره ساعت ۳۰: ۱۶ دقیقه امروز در مجموعه فرهنگی هنری تربیت برگزار می‌شود.

 در طول برگزاری این جشنواره ۱۲ گروه از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، مرکزی، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان‌غربی و البرز اجرا خواهند داشت.

 این جشنواره در محور‌های سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، رفتار اجتماعی مبتنی بر الگوگیری از سیره امام رضا (ع)، توصیه و تاکید بر اخلاق رضوی، پرداختن به مفاهیم عالیه در فرهنگ رضوی با نگاه به مصادیق اجتماعی، نگاه به جایگاه پایتخت تشییع جهان اسلام (تبریز)، سیره امام رضا (ع) در اشعار شعرا، نگاه عرفا و ادبای ایران به خصوص آذربایجان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار