پلیس آگاهی قم با انتشار تصویر سارقی که از طریق بیهوشی طعمه هایش رابه دام می انداخت از مالباختگان خواست به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سرهنگ میکائیل قهرمانپور گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر آشنایی اش در یک اغذیه فروشی با فردی که خود را مالک یک مغازه لباس فروشی معرفی کرده  که نیازمند فروشنده است و در ادامه پس از تعارف و خوردن آب میوه بیهوش شده و موجودی کارت بانکی اش به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال  به سرقت رفته است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه طی بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محل سرقت و محیط پیرامونی تصویر سارق را احصاء کردند و تلاش برای دستگیری نامبرده آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی سرنخی از حضور متهم در یکی از استان شمال شرقی به دست آمده و کارآگاهان پلیس با دریافت نیابت قضایی به استان مذکور اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ قهرمانپور گفت: متهم اهل یکی از استان‌های غربی بوده و در تحقیقات پلیس مشخص شد تاکنون از ۴ تن از افراد در شهر‌های قم و شیراز به این روش سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم خبر داد و از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار