عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن، پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به راهزنی دریایی یونان را ستود.

عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در واکنش به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در توقیف دو فروند نفتکش یونانی در پاسخ به راهزنی دریایی یونان علیه یک فروند نفتکش حامل نفت جمهوری اسلامی ایران گفت ایرانی‌ها دارایی‌ها و عزتشان را باز پس گرفتند و سارقان بین المللی را در برابر دیدگان جهانیان ادب کردند.

محمد البخیتی با انتشار ویدئویی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: این تصاویری از نیرو‌های سپاه پاسداران ایران است که نفت به سرقت رفته شان را با (توقیف) نفتکش کشور سارق بازگرداندند.

آن‌ها اینچنین دارایی‌ها و عزتشان را باز پس گرفتند و سارقان بین المللی را در برابر دیدگان جهانیان ادب کردند و عاقبت نیک از آن پرهیزگاران است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران روز جمعه ۶ خرداد از توقیف ۲ فروند نفتکش یونانی به دلیل ارتکاب تخلف در خلیج فارس خبر داد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که یونان یک ماه قبل یک فروند کشتی نفتکش ایرانی را در آب‌های خود توقیف و طبق ادعای رویترز نفت آن را به آمریکا تحویل داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
وقتی اقتدار خواهد بود که اگه جگ شد بتوانیم جلوی تهاجم 24 ساعت اول 3000 موشک 100 موشک هواپیما از بین رفتن پلها و مناطق استراتژیک بندر و سیلوها ..... بعدش اگه از گرسنگی جان سالم بدرد بردیم میتوانیم به دفع تهاجم فکر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
یعنی تو اینقدر گیجی که نفهمیدی این اقتدار ایران بود که تا به امروز مانع شده 3000 موشک و 100 هواپیمای انها نتوانند هیچ غلطی بکنند ؟؟!!! چه چیز مانعشان شد ؟؟!! چرا بیست سال قبل در عراق چیزی مانعشان نشد و عراق را شخم زدند ؟؟!!!
چرا در افغانستان صدها موشک کروزشان بیست سال قبل فرود آمد و چیزی مانعشان نشد ؟؟؟!!!با اینکه عراق و افغانستان نه پایگاهشان را به موشک بسته بود و نه پهپادشان را ساقط!
نکند فکر کرده ایی رعایت حال تو و امثال تو را کرده اند و برایشان مهم بوده ایی؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
آقا شهرام بنظرت مردم اکراین حاضرن این وضعشونو با چند دلار عوض کنن؟...
منم که به عمرم نه دیدم کسی تو ایران تو ۴۰ سال اخیر ا گشنگی بمیره نه از دوست و رفیقام شنیدم (البته بجز تو منوتو و بیبی سی و اینترخشنال)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
با اینکه از این حکومت دلخوشی ندارم اما اینکار سپاه قابل ستودن هست. و گرنه از فردا هر کشور در پیتی واسه ما گرو کشی میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
از بالا تا پائین حکومت توسط مردم انتخاب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اونایی که با ایجاد گرانی آرامش را از من و خانوادم ربوده اند رانیز ادب بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
خودتون مقصرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
خدا خیرتون بده
Netherlands
7891
۱۵:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
انما نحن نشم رایحه الرحمن من جانب الیمن ولا من جانب المکه والعکه
آخرین اخبار