یک مقام آلمانی، با هشدار در خصوص تحریم گاز روسیه، آن را غیر منطقی و وقیحانه خواند.

«کریستین کولمن» رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی آلمان در سخنانی از خسارت فراوانی گفت که ممکن است در صورت ممنوعیت واردات گاز روسیه به آلمان وارد شود و اعلام کرد: درخواست تحریمی همه جانبه شامل گاز روسیه، غیر منطقی و وقیحانه است.

روزنامه «فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ» امروز (شنبه) به نقل از این مقام آلمانی نوشت: کشور‌های اروپای شرقی تقریبا بطور کامل متکی به انرژی روسیه هستند؛ همچنانکه برای آلمان نیز مسأله گاز به منزله ستون فقرات محسوب می‌شود.

او در ادامه گفت: صنایع شیمیایی آلمان و سایر کشور‌های اتحادیه اروپا در صورتی که تحریم همه جانبه‌ای بر بخش انرژی روسیه اعمال شود، دچار خسارت خواهند شد.

اتحادیه اروپا روز گذشته اعمال تحریم علیه بخش نفت و انرژی روسیه و تحریم‌های دیگر از جمله بانک‌ها و شبکه تلویزیونی این کشور را به طور رسمی تصویب کرد. پس از این اقدام، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در واکنش به اقدام تحریمی اتحادیه اروپا گفته بود: از اتحادیه اروپا به خاطر امضای ششمین بسته تحریمی علیه روسیه که این کشور را از سود فروش نفت محروم می‌کند، سپاسگزاریم.

همچنین معاون وزیر خارجه لهستان امروز در سخنانی اعلام کرده بود اتحادیه اروپا در حال کار بر روی طراحی بسته هفتم تحریم‌ها علیه روسیه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
حالا کجاشو دیدی وقتی امریکا بهتون دستور بده برین با روسا بجنگین اونوقت وقیحانه رو میفهمید چیه
آخرین اخبار