رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در کمین جوانان کشور است تا با انحراف آن‌ها به اهدافش برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز در آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: شجاعت و موحد بودن معمار کبیر انقلاب بی‌نظیر بود و دین ما بر مبنای فطرت پاک است و امام خمینی (ره) بر دل‌ها اثرگذار شد.

به گفته او، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب جوان است و جوان‌ها به رهبری امام خمینی (ره) این انقلاب را به پیروزی رساندند چراکه وقتی نامه‌های امام خمینی (ره) به جوانان و دانشجویان رسید میدان از دست دشمن رها شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: هر بخش زندگی امام خمینی (ره) برای ما درس است اینکه چگونه باور قلبی و عمیق و ایمان الهی داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: دشمن در کمین جوانان کشور است تا با انحراف آن‌ها به اهدافش برسد بنابراین باید هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: در شرایط امروز کشور، تسهیل ازدواج جوانان و افزایش جمعیت کشور از مهمترین اولویت‌های کمیسیون فرهنگی مجلس است.

رئیس کمیسیون فرهنگی محلس شورای اسلامی می‌گوید: حاج قاسم قدرشناس رهبر و امام جامعه بود و برای همین محبوب دل‌ها شد و الهی شد.

او گفت: مسئولی که امروز گوش به فرمان، ولی و مقام معظم رهبری نیست، مسئول ما نیست چراکه انقلاب اسلامی ایران به واسطه گوش به فرمان رهبری بودن به پیروزی رسید و ماهم اگر پشتیبان، ولی فقیه باشیم موفق خواهیم بود.

به گفته او، ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مبادا خودمان را مدیون شهدا و امام شهدا قرار دهیم وشیعه ستیزی، امام ستیزی و اسلام ستیزی واقعیت دنیای امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: کشور روز به‌روز در حال پیشرفت است و اینگونه نیست که امروز ما با دیروز مانند هم باشد وبایستی به رهبر معظم انقلاب، بیانات، رهنمود‌ها و فرمایشات ایشان دل بدهید و دنبال آن باشیم و پای کار امام جامعه و انقلاب بمانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.