شیخ اکرم الکعبی با ارسال پیام تسلیتی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی اعلام کرد ایشان با تغییر موازنه قوا، زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) شد.

دبیرکل جنبش النجباء عراق در پیامی سالروز ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) را به امت اسلام، مراجع عظام تقلید و همه نیرو‌های انقلابی جهان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی النجبا، شیخ اکرم الکعبی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران را بزرگمردی توصیف کرد که «یک ملت را تغییر داد و با تغییر موازنه قوا، زمینه‌ساز ظهور مقدس امام زمان (عج) شد.»

او در پایان با تاکید بر اینکه «عمر امام‌خمینی در حمایت از حق و دفع ظلم از مستضعفین سپری شد»، خطاب به  امام خمینی ره نوشت: خداوند را گواه می‌گیریم که در همان مسیر شما که سرمشق عزت و کرامت بوده و نهایت سربلندی در دنیا و آخرت است، گام برمی‌داریم.

شایان ذکر است به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی ره شخصیت‌های سیاسی از چندین کشور دنیا پیام تسلیت برای ایران ارسال کردند. در همین راستا «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق عصر امروز با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به مناسب سالروز رحلت امام خمینی رحمت الله علیه، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایشان را شخصیتی نادر و پدر مهربان امت توصیف کرد.

او در ادامه گفت: «امروز که سالگرد ارتحال امام بزرگوار را گرامی می‌داریم، جمهوری اسلامی به جبهه‌ای جهانی در مقابله با استکبار تبدیل شده و کانون اندیشه و تمدن و سنگر مقاومت و توسل به همه مستضعفان شده است.»

روز گذشته نیز زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی تاکید کرد انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ره باعث شد معدلات منطقه و نظام بین‌المللی بهم بخورد و ملت‌ها جسارت مقابله با اشغالگران را پیدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
عجب
آخرین اخبار