عنکبوت مقدس انحراف از مسیر دین را هدف گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در سومین شب برگزاری جشنواره ملی آه و آهو در کاشان گفت: هدف از تولید محصولات سینمایی ضد شعائر و ارزش‌های اسلامی در توهین به مقدسات بیانگر مبارزه آشکار و عریان دشمن با اعتقادات و انحراف از مسیر دین است.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در سومین شب برگزاری جشنواره ملی آه و آهو در کاشان گفت: امروز اگر دشمن با کمک خودی به انقلاب اسلامی، دین و مقدسات و ارزش‌های ما با زبان فیلم ضربه می‌زند مقصودش انحراف از مسیر دین است.

او می‌گوید: با توجه به کلام شهید همت که «مسیر اصلی همان نقطه مورد هدف و ضربه دشمن است» قصد آن‌ها از ساخت آثار موهن، سلب اعتماد و اطمینان مردم به ایمان و دینداری و گرفتن مقدسات از آن‌ها است.

به گفته او، افتضاح برخی هنرمندان در جشنواره کن نشان دهنده امام هراسی و ترس دشمن از ارتباط مردم با امام رضایی است که انسان را از زشتی و فساد دور می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ضربه افراد خودی به دین، انقلاب، مقدسات و ارزش‌ها مصداق حدیث امام رضا (ع) است که فرمود: «همراهی با دشمنان شیعه بدتر از فتنه دجال (حادثه و دشمنی هولناک برای شیعیان) در آخر الزمان است»

حجت‌الاسلام بصیرتی گفت: دشمن امروز جنگ احزاب را برای مقابله با انقلاب اسلامی، راه امام راحل و مقدسات به راه انداخته است تا مردم را از مسیر اصلی خارج و منحرف کند.

او می‌گوید: دشمنی و مخالفت با نظام نیز نه تنها دشمنی سیاسی بلکه دشمنی با اعتقادات است.

به گفته او، هم صدایی برخی با دشمن در مبارزه همه جانبه با انقلاب، امام راحل، شهدا و مقدسات برای انحراف از مسیر اصلی است که حتی تا روز ظهور و پس از آن این مبارزه ادامه دارد.

چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با هدف ایجاد روحیه نشاط معنوی و شادابی اجتماعی، عرض ارادت و توسل به فرزندان موسی بن جعفر (ع)، ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت فرهنگ علوی و سیره رضوی در قالب هشت همایش تخصصی، آیین افتتاحیه، مراسم اختتامیه، جشن ملی زیر سایه خورشید، اجرای ۱۰۰ برنامه متنوع و هشت غرفه محتوایی برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.