مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به مناسبت نیمه خرداد و دهه کرامت تابلو‌های هدایت مسیر برای راهنمایی زائران افزایش‌یافته است.

حسین شعبان‌زاده گفت: یکی از اقدامات مهم برای مدیریت ترافیک، راهنمایی زائران در مسیر بوده که دراین‌باره نصب تابلو‌های هدایت مسیر در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: به مناسبت نیمه خرداد و دهه کرامت، تعداد تابلو‌های هدایت مسیر در سطح شهر قم جهت راهنمایی زائران دو برابر و در ۴۰ نقطه شهر این تابلو‌ها نصب‌شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: وجود این تابلو‌ها تأثیرات زیادی در بازگشایی مسیر جهت هدایت زائران به سمت حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و در مسیر حرکت به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) دارد.

او با بیان اینکه این تابلو‌ها در مناطق ۸ گانه و مبادی ورودی و خروجی قم نصب شده  که تردد زائران را در مسیر‌های مختلف تسهیل می‌کند، گفت: در رابطه با نقاط ترافیکی نیز آسیب‌شناسی‌هایی شده و به‌واسطه پیش‌بینی حضور بیشمار زائران در قم امیدواریم بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی در جهت ارائه خدمات به زائرین و کاهش ترافیک به‌خصوص در هسته مرکزی شهر داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار