برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری

همزمان با سراسر کشور مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مساجد و مصلا‌های امام خمینی (ره) در شهر و روستای محل زندگی خود سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

همچنین نظیر این مراسم، دیشب و همزمان با نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد.


بیشتر بخوانید


در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مهمان ویژه این برنامه بود و به ایراد سخن پرداخت.

تدارک چهارمحال و بختیاری برای اجرای ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد

آقای انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در نشست هم‌اندیشی ستاد استانی بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد گفت: به مناسبت گرامیداشت این روز، تلاش خواهد شد تا برنامه‌های متنوعی با تکیه بر ظرفیت مساجد محلات به اجرا درآید.

ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در امامزادگان دو معصوم شهرکرد برگزار می‌شود؛ همچنین مشابه این برنامه‌های اغنایی و بصیرتی در پنج مسجد محوری شهرکرد و دیگر امامزادگان نیز اجرا خواهد شد.

با توجه به همزمانی ایام ارتحال امام خمینی (ره) با دهه کرامت و تعطیلات آخر هفته، تلاش شده است که نحوه اجرای برنامه‌های عمومی به گونه‌ای در نظر گرفته شود که جمع بیشتری از مردم بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

تاکنون سهمیه‌ای برای استان‌ها به منظور اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل در نیمه خرداد امسال تعیین نشده است.

اعضای ستاد استانی بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در این نشست علاوه بر اعلام برخی برنامه پیش‌بینی شده برای اجرا در نیمه خرداد امسال، درباره موکول شدن فضاسازی‌های شهری ویژه دهه کرامت به بعد از ۱۵ خرداد، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برپایی عصر شعر «روح‌الله»، اجرای مسابقات فرهنگی از وصیت‌نامه امام راحل و گشایش نمایشگاه‌های عکس و پوستر با موضوع تبیین جایگاه امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن جریان انقلاب، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری در مراسم گرامیداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در امامزادگان دو خاتون شهرکرد حضور یافتند.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در شامگاه ۱۳ خردادماه ۱۳۶۸ به علت ایست قلبی با دلی آرام و قلبی مطمئن جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار