مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: امسال رسیدگی به تخلفات نسبت به مدت مشابه پارسال، ۸۳ درصد افزایش داشته است.

حسن پور گفت: رشد ۸۳ درصدی رسیدگی به تخلفات از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به این معنا است که کشف و وقوع تخلفات نیز ۸۳ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است و این آمار نتیجه گشت‌های متعدد و روزانه به منظور رصد بازار در خراسان جنوبی است.

او گفت: به منظور اجرای طرح نظارت بر کالا‌های اساسی مربوط به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد، ورودی پرونده‌ها ۹۹۴ فقره و رسیدگی به پرونده‌ها هزار و ۴۰۹ مورد بوده است.

او گفت: این بدین معنا است که در این مدت علاوه بر پرونده‌های جدید، به پرونده‌های قدیمی نیز رسیدگی شده است.

حسن پور گفت: در این طرح، افراد متخلف در استان به پرداخت ۱۲۲ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال محکوم شده اند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: از مجموع کل پرونده‌های رسیدگی شده در بازه زمانی ۲۲ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد، ۳۳۵ تخلف مربوط به درج نبودن قیمت روی کالا، ۹۵ مورد مربوط به عدم ارائه فاکتور خرید، ۱۴۱ مورد در حوزه گران فروشی، ۴۴ مورد درباره تقلب، ۱۱ مورد مربوط به احتکار، ۸ مورد در خصوص کم فروشی، ۱۸ مورد مربوط به توزیع خارج از شبکه، ۱۶ مورد مربوط به برخورد با نانوایی‌هایی که خارج از نوبت خود تعطیل بوده و ۱۵ مورد مربوط به رعایت نکردن مقررات نظام صنفی بوده است.

او گفت: این گشت‌ها به اتفاق اداره کل صمت و سازمان جهاد کشاورزی ادامه دارد و رسیدگی به پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.