دانش‌آموز خبرنگاران پانا میدان‌دار جهاد تبیین خواهند شد

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با اعلام حمایت از دانش‌آموز خبرنگاران پانا فارس گفت: ما به توانمندی نسل چهارمی‌ها اعتقاد و به نوع بینش ایشان اعتماد داریم.

مرتضی کریمی گفت: دانش‌آموز خبرنگاران ما که رسالت خبرنگاری خود را در قالبی بسیار ارزشمند و معلم گونه بیان می‌کنند باید در صف اول برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای استان باشند تا فضای مجازی تبدیل به مأمنی امن برای دانش آموزی شود.

او گفت: نگاه من به شما دختران پانا که در فصل جدید فعالیت‌های این خبرگزاری در تراز ایران قوی، آمدید تا یک رزمایش عظیم را به نمایش بگذارید و شروع برنامه‌های دانش‌آموزی را کلید بزنید، این است که راهبری برنامه‌های سازمان دانش آموزی را با اعتماد و اتکا به توانمندی‌های خود انجام دهید.

کریمی گفت: امروز رسالت خبرگزاری پانا در سطح اول توجه سازمان دانش آموزی خواهد بود و در دور جدید فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش استان فارس، باید برنامه مدون و اصولی با پیوست فرهنگی و تربیتی در بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در طراز ایران قوی تدوین کنیم.

او گفت: فعالیت دانش‌آموز خبرنگاران پانا در تمام فعالیت‌ها، بیانگر این است که شما هم توانمندی در برنامه‌ریزی و اجرا دارید و هم در پانا می‌توانید در جریان تولید فکر و ایده پروری نقش الگویی داشته باشید.

کریمی به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی و رسانه اشاره و گفت: ما از این فرمایشات پیروی خواهیم کرد و با نصب العین قرار دادن رهنمود‌های رهبری در خصوص جهاد تبیین در این میدان از شما عزیزان حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار