نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت : حضرت امام خمینی (ره) با اصرار به ترقی ما مسلمانان به ما نشان داد که ما "می توانیم" مگر چه از اروپایی‌ها کم داریم و اکنون آثار آن را در دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران می‌بینیم.

آیت الله «مصطفی علما» گفت : اگر امروز می‌بینیم انقلاب اسلامی در سراسر جهان عالم گیر شده، این ثمره تقوا، ایمان و تزکیه نفس امام (ره) است، زیرا امام تمام تکیه اش به خدا بود، وعده حق را فهمیده بود و آن را  به مردم ایران داد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امام خمینی (ره) وحدت را به ما مسلمان نشان داد، ضدیت با استعمار و استکبار، ظالم و و دفاع از مستعضف و محرومان و اعتماد به مردم و جوانان را به ما نشان داد و این خیلی اهمیت دارد و نتیجه اعتماد او به مردم و جوانان؛ پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است.

مردم ایران قبل از انقلاب هم مسلمان و هم نماز خوان بودند و برای نماز به مساجد می‌آمدند، اما نسبت به تحولات جهان اسلام و سرنوشت دیگر مسلمانان بی تفاوت بودند و این غیر سیاسی بودن که همان اسلام آمریکایی است باعث استقبال غرب نیز بود، اما امام راحل (ره) اسلام ناب محمدی یعنی احساس مسئولیت نسبت به فلسطین و محرومان و مظلومان و دیگر تحولات اسلام را به ما نشان داد.

اسلام ناب محمدی امام خمینی (ره) یعنی اینکه در مقابل زور و ظلم بایستی، با مشت توی دهن استکبار و استعمار بزنید، سرنوشت رییس جمهور آمریکا را (با اشاره با رای نیاوردن ریگان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اش به خاطر آزاد نشدن گروگان‌ها) رقم بزنید.

حضرت امام خمینی (ره) در طول تمام دروان مبارزاتش هرگز کاری خلاف عقلانیت و معنویت انجام نداد، به همین خاطر در پایان وصیت نامه اش نوشت با دلی آرام و مطمئن به پیشگاه خداوند می‌روم و این خیلی مهم است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.