حجت الاسلام غبیشاوی گفت : مجازات با خاطیان متروپل باید به گونه ای باشد که درس عبرتی برای دیگران شود.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ، امام جمعه آبادان در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان گفت : باید با مسببان ریزش متروپل آبادان بدون مماشات برخورد قاطع صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگران شود چرا که این حادثه ، خرمشهر و استان را عزادار کرد و افراد زیادی عزیزانشان را در این حادثه از دست دادند که باید از آن ها دلجویی شود.

او رسیدگی فوری به حادثه دیدگان و مالباختگان این حادثه را خواستار شد.

حجت الاسلام غبیشاوی ضمن تقدیر از تلاش گروه های امدادی در جست و جوی مفقودین و آواربرداری با توجه به احتمال ریزش مجدد ساختمان از گروه های مردمی که به صورت خودجوش به کمک و پشتیبانی امدادگران آمدند نیز تشکر کرد و فعالیت آن ها را نشان از اخلاصشان دانست.

خطیب جمعه آبادان در ادامه تک حاکمیتی در منطقه آزاد اروند را خواستار شد و گفت: این مورد در سفر امروز رییس جمهور به آبادان مطرح شد و امیدواریم بزودی تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت : نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس اسلامی نباید در عزل و نصب‌ها دخالت داشته باشد و باید تنها در امر نظارت دقت کنند.

او گفت : امیدواریم خون ریخته شده جانباختگان حادثه متروپل باعث تحول در آبادان شود.

خطیب جمعه آبادان با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: همیشه باید یاد و نام امام خمینی‌(ره) در جامعه اسلامی جهان زنده بماند زیرا انقلاب بدون نام ایشان شناخته شده نیست.

این مسئول گفت :  پس از رحلت امام خمینی(ره)، فردی مدبر، متدین و دین شناس به عنوان رهبر ایران اسلامی انتخاب شد که بیش از ۳۰ سال توانسته کشور را به درستی هدایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
همیشه منتظرید یه فاجعه رخ بده و یه سری خانواده ها بی سرپرست و عزادار بشن بعد تازه یاد تقاص پس گرفتن از خطاکارا بیوفتید و نصیحت کنید و بقیه عبرت بگیرن!!!!!