امام جمعه اصفهان:

پشت صحنه فیلم های برتر بین المللی اکثر قریب به اتفاق صهیونیست ها هستند

امام جمعه اصفهان گفت:پشت صحنه اکثر قریب به اتفاق فیلم های برتر بین المللی صهیونیست های اسلام ستیز هستند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان که به مناسبت هفته "حج" و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و "قیام خونین ۱۵ خرداد" در مصلی برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه متروپل آبادان، به جشنواره کن پرداخت و گفت: تنها برنده جایزه این جشنواره به واسطه فیلمی که بازی کرد به حضرت رضا (ع) و مردم ایران توهین کرده است و این در حالی است که کارشناسان تمام فیلم‌های بین المللی اکثر قریب به اتفاق پشت صحنه‌ای از صهیونیست‌ها قرار دارند.

در چنین جشنواره‌ها برنده کسی نیست که خوب بازی کرده است، بلکه کسی است که علیه ایران، اسلام، شیعه و مسائل مذهبی حرف زده باشد.

به گفته او برنده جایزه کن از هنر توانمندی جایزه نگرفت بلکه از هنر نابکاری جایزه گرفته است.

مخالفان بدانند این مسائل موجب کم شدن علاقه مردم به ائمه نشده و در اعتقادی آن‌ها اثری نمی‌گذارد بلکه مردم را بیشتر با هم متحد می‌کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به شعر" سلام فرمانده" گفت: این شعر دشمنان را خیلی ناراحت کرد، زیرا آن‌ها فکر می‌کنند هر چه از انقلاب بگذرد و دوران به کودکان برسد دست از انقلاب بر می‌دارند، اما اشک کودکان ما در حال خواندن این شعر ثابت کرد این بچه‌ها بزرگ بار آمده اند.

دشمنان از کوچکترین حمایت و خوشحالی مردم انقلابی ناراحت می‌شوند و ما دریافته ایم که هر کجا دشمنان خوشحالی می‌کنند، یعنی کار ما اشتباه بوده و هر کجا ناراحت می‌شوند یعنی راه ما درست بوده است.

او با اشاره به حادثه متروپل و انتشار تصاویر و صحبت‌های مختلف در فضای مجازی، گفت: سازنده این ساختمان فوت شده است و چه بسا این فرد هم مقصر نبوده و مهندسان ناظر هم مقصر باشند و در این زمینه باید مقصر واقعی شناسایی شود و هر کس مسئولیت کار خود را قبول کند نه اینکه تقصیر را به گردن دولت یا کسانی دیگر بگذاریم.

آیت الله طباطبایی نژاد درمورد رحلت امام خمینی (ره) گفت: باید ابعاد شخصیت امام (ره) برای مردم بیشتر شناخته شود که چرا با ورود این فرد به ایران چنین جمعیت و برای تشییع جنازه آن جمعیتی عظیم حضور داشتند.

امام‌جمعه اصفهان معتقد است قطعا توکل به خدا موجب توفیق شده است، زیرا خدا گفته است؛ هرکسی دنبال آخرت باشد ما توفیق بیشتر به آن می‌دهیم و امام (ره) این همه قلب را با خود همراه و نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ را از جا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.