به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مشکلات روستاهای کهگیلویه در کمترین زمان شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی‌ می شود.

اکبر نیکزاد در ابتدای سفر خود به روستای مهد رفت تا از نزدیک مشکلات مردم این روستا را بررسی کند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این بازدید خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح هادی روستای مهد ( از روستا‌های ورودی شهر دهدشت) شد و گفت: به علت نبود اعتبار عملیات کانال فاضلاب این روستا تکمیل نشد به همین دلیل هم ساکنین این روستا با مشکلات عدیده بهداشتی رو به رو هستند و هم مسافران و عابران به دلیل استشمام بوی نامناسب و مشمئزکننده اعتراض دارند.

حجت الاسلام موحد می گوید: اجرای طرح هادی و تکمیل برخی طرح‌ها در روستا‌های شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده نیازمند توجه خاص بنیاد مسکن انقلابی اسلامی است و انتظار می‌رود با توجه به نیاز مبرم این مناطق دستورات لازم در خصوص تامین و تخصیص اعتبار در این زمینه را صادر گردد.

او گفت: برخی روستا‌ها به علت اجرا یا تکمیل نشدن طرح‌های هادی تاکنون از دریافت برخی خدمات از جمله گاز، آب و برق محروم هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم در این سفر با اشاره به اهمیت توجه به روستا‌ها می گوید: با توجه به مشکلات ذکر شده توسط مردم و مسئولان، این مشکلات در کمترین زمان مشکل ممکن احصا می شوند و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.

اکبر نیکزاد گفت: سعی می‌کنیم با توسعه روستا‌ها، خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم تا علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها ، مهاجرت معکوس را نیز به دنبال داشته باشیم.

قرار است نیکزاد به شهرستان‌های چرام و لنده نیز سفر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.