رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر اهواز خواستار ورود دستگاه قضا برای شناسایی و برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف شد.

علی مدد هاشم پور دلیل اعتراض و اعتصاب اخیر کارگران جمع آوری پسماند در برخی مناطق شهر اهواز را تبانی پیمانکاران متخلف دانست.

او افزود: برخورد قاطع با زیاده خواهی‌های فراقانونی و خلاف قانونی برخی از پیمانکاران و افراد وابسته به آنها، به ورود جدی دستگاه قضایی نیاز دارد.

به گفته آقای هاشمی شهرداری اهواز تاکنون به تمامی تعهدات مالی خود در قبال شرکت‌های پیمانکاری به صورت تمام و کمال پایبند بوده است، اما متناسب با آن خدمات دریافت نمی‌کند.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر اهواز مدعی شد: در چند سال اخیر روابط ناسالم و فساد مالی از سوی بخشی از شرکت‌های پیمانکاری شکل گرفته است.

این مقام مسئول همچنین ادعا دارد که در سال‌های گذشته، برخی از پیمانکارانِ قانون گریز و منفعت طلب با برخی کارگران توافق کردند، کمتر کار کنند و کمتر هم حقوق دریافت کنند این در حالی است که شهرداری حقوق و مزایای کامل و قانونی کارگران را به پیمانکاران پرداخت می‌کرد

علی مدد هاشم پور می‌گوید: شهرداری اهواز، تمامی خدمات شهری از جمله نظافت فضای شهری، حمل پسماند، توسعه و نگهداری فضای سبز و پیشگیری از تخلفات شهری را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار