سردار باقرزاده گفت: پاسخ ما به دشمن نقد و آنی است و مجال عرض اندام به هیچ دشمنی را نمی‌دهیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شامگاه پنجشنبه در نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم سردار سعید مجیدی و شب هفت شهید اقتدار و صنعت دفاعی احسان قدبیگی با اشاره به عظمت شهدا گفت:  آنچه اکنون در منطقه اتفاق می‌افتد حکایت از این دارد که ضربت متقابل نظام جمهوری اسلامی و فرزندان غیور ملت ایران نقد است و به آینده نامعلوم موکول نمی‌کنیم، این موضوع ثابت شده و در حدود 3 سال اخیر مشخص شده و پس از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی این موضوع به خوبی ثابت شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دشمن مجال داده نمی‌شود که بخواهد این گمان را داشته باشد که ما در برابر این حرکات موزیانه، شیطنت‌ها و شهادت‌هایی که برای ما رقم می‌خورد، بخواهیم غفلت و فراموش کنیم، یاد این شهیدان سرمایه بزرگی برای ما است و شناخت شهدا و معرفت به شهیدان مقدمه‌ای است که ما کشش‌های لازم را در جامعه برای پیمودن راه شهیدان ایجاد کنیم.

سردار باقر زاده افزود: در پرتو بینش نسبت به زندگانی شهدا کشش‌هایی به وجود می‌آید و این کشش‌ها کوشش‌هایی را به ارمغان می‌آورد و ثمره نهایی منش و رفتاری است که شهیدان داشتند و درواقع درس بزرگی برای نسل جوان است.

وی بیان کرد: این بینش همچون بینش زندگی شهیدان کشش‌هایی را به همراه دارد و کشش‌ها پشتوانه کوشش‌ها است و زمانی که کوشش‌ها ساماندهی شود منش شهدا را می‌تواند در جامعه به ارمغان آورد، ما در درس‌های شهیدان نقاط نورانی فراوانی داریم که یکی از درس‌ها به عنوان سرلوحه زندگانی فردی و اجتماعی مسئله ولایت‌پذیری در کنار استقامت است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که در پرتو فشارها و ناملایماتی که در موضوعات معیشتی و غیره حاصل می‌شود بازگشت به گذشته نه چندان مطلوب داشته باشیم بنابراین ولایت‌پذیری به این معنا است که در صحت تصمیمات امام مسلمین و سطحی که به عنوان راهبرد نظام اسلامی تعیین کردند که بخشی از آن در گام دوم انقلاب اسلامی تعیین شده تردید نکنیم چراکنه همه عزت‌ها در پرتو همین اطاعت‌ها است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: به سرمایه‌ها و داشته‌های گرانقدر از جمله شهیدان که در راه امام(ره) قدم برداشتند افتخار می‌کنیم زیرا بزرگترین سرمایه‌های ملت هستند و سرمایه باید رو به فزونی برود بنابراین فرهنگ شهید و شهادت‌ را برای ویترین‌ها نمی‌خواهیم بلکه برای زندگانی دنیوی و اخروی می‌خواهیم زیرا همه ستاره‌های هدایت برای ما هستند.

باقرزاده افزود: همه مردم ستاره‌ها را می‌بینند اما همه راه پیدا نمی‌کنند مگر افرادی که مقصد ستاره‌ها ومسیر حرکت آنها را بشناسند، مقصد شهدا دین و عمل به احکام دین بود و مسیر آنها مسیر امام(ره) بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تو حال نداری ۱ساعت بشینی داری میخوابی
مال جنگ نیستی
Germany
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
حقیقتا ما که چیزی ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اعلام نمیشه ولی اخبارش گفته میشه
آخرین اخبار