آیت الله نوری همدانی گفت: طلاب باید فقیه شوند و بدانند که فقط با عمامه روی سر گذاشتن به جایی نمی‌توان رسید.

آیت الله نوری همدانی  از مرجع تقلید در همایش تجلیل از طلاب یزدی حوزه‌های علمیه ،امام خمینی (ره) را الگوی استکبار ستیزی، مقاومت، بلند اندیشی و مردم داری برشمرد و گفت: همه طلاب باید با الگو از این شخصیت ارزشمند، در راه ترویج و تبیین مبانی ارزشمند اسلام ناب قدم بردارند.

آیت الله نوری همدانی گفت: طلاب اگر بخواهند در مسیر خدمت به اسلام و اهداف نظام توفیقات بیشتری را کسب کنند و کار‌های بزرگی را انجام دهند، باید فقیه شوند و بدانند که فقط با عمامه روی سر گذاشتن به جایی نمی‌توان رسید و اثر گذاری نخواهد داشت.

او گفت: همه روحانیون که در این راه نورانی و نیک قدم نهاده اند، ضمن سرلوحه قرار دادن عالمانی همچون امام، شیخ مفید و ... باید تفقه در دین داشته باشند و قدم در عرصه خدمت به مظلومان جهان بردارند.

آیت الله نوری همدانی گفت: اینکه فردی همچون امام راحل شجاعانه در مقابل استکبار ایستاد و ملت با او برای مقابله با حکومت‌های مستبد یک صدا شدند کار کوچک و کمی نیست.

این مرجع تقلید گفت: امروز نیز همه طلاب و روحانیون وظیفه دارند با غیرت، بلند نظری، اراده، شجاعت، بصیرت و حق شناسی در مسیر مقابله با استکبار قدم بردارند و نظام را به اهداف وآرمان‌های ارزشمندش نزدیک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار