نماینده ویژه رییس جمهور گفت: اعضای دولت تمام قد در دو شیفت کار می‌کنند تا خیلی از عقب افتادگی‌ها جبران و مشکلات مردم برطرف شود.

آقای سیدحمید سجادی امروز در جریان سفر اعضای هیات دولت به آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان هریس با اشاره به اینکه دولت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم کشورمان دریغ نخواهد کرد گفت: در دورانی قرار داریم که هیچ مسئولی در دولت سیزدهم از تلاشی فروگذار نیستند.

دولت در مدت حضورش تمام تلاشش را کرده است که مشکلات مرتفع شود و تمام اعضای هیات دولت از صبح تا شب پیگیر امور هستند و با سرعت روند پیگیری پیش می‌رود.

در این راستا شورای اندیشه ورزی جوانان را در این وزارتخانه تشکیل داده‌ایم و در کنار اداره ۱۴ هزار هیات ورزشی، ۵۲ فدراسیون، ۱۱۰ انجمن ورزشی و ۲۳۵ گونه ورزشی در کشور و دیگر کار‌هایی که بر عهده مان است از نشست نخبگان در حوزه ورزش و جوانان غافل نشده‌ایم.

با توجه به مردمی بودن دولت باید به دنبال راهکار‌هایی جهت نزدیک کردن فاصله میان مردم و دولت، بهره‌گیری از دارایی‌های دولت، تغییر و تحول و انجام تکالیف باشیم و باید با برنامه ریزی و همکاری مدیران کل و روسای فدراسیون‌ها بتوانیم از امکانات ورزشی دیگر ارگان‌ها استفاده کنیم.

به زودی یک شبکه رادیویی مختص ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت که نتیجه نشست با نخبگان در حوزه ورزش است.

دیدار با خانواده شهیدان سلیمی، بازدید از سد آرباطان، تصفیه خانه فاضلاب در حال احداث شهرهریس و زمین ورزشی مجموعه تختی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش وجوانان به هریس بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.