مهلت ثبت نام دوره‌های آموزشی ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز حداکثر تا 20 خرداد ماه است.

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقاء از اقدامات و تجربیات موفق شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می‌شود و خداروشکر شاهد ثمرات و برکات فراوان آن بوده ایم.

به گفته میرزاجانی در دو سه سال اخیر، بهره گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

بر اساس گفته های معاون اجرایی شورای عالی قرآن، این دوره‌های تخصصی در سال ١۴٠١ در سه بخش شامل: چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، ششمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز کشور و چهارمین دوره آموزش غیرحضوری تدارک شده که از خردادماه آغاز و تا اسفندماه ادامه خواهد یافت.

میرزاجانی گفت: امسال مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری این دوره ها، می‌تواند نوید بخش یک همکاری و هم افزایی پربرکت باشد که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم به پربارترشدن این حرکت ارزشمند ختم شود.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: قراء و دعاخوانان ممتازی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن یا مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با کسب اطلاعات تکمیلی، حداکثر تا ٢٠ خردادماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برگزاری دوره های آموزش و ارتقاء قاریان و دعاخوانان، با هم افزایی دو نهاد قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار