استانداری خوزستان اعلام کرد: ساعت کاری ادارات استان به منظور کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در دستگاه‌های اجرایی، از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور امسال تغییر می‌کند.

این تصمیم براساس تصویب هیات وزیران و مصوبات جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در تاریخ ۱۱ خرداد و درخواست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در خصوص جابجایی ساعت کاری ادارات، به منظور مدیریت بهینه مصرف، کاهش بار شبکه و مصرف انرژی، پایداری شبکه برق، جلوگیری از خاموشی‌ ناخواسته و یا وقوع حوادث احتمالی گرفته شده است.

بنابر این گزارش، از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور امسال، زمان فعالیت اداری از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین و ابلاغ می‌شود و لازم است بقیه ساعت کاری موظف هفتگی کارکنان به صورت دورکاری انجام شود.

ساعات کار مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، آتش‌نشانی‌ها، اورژانس ۱۱۵، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری، تولیدی و ارائه دهنده خدمات شهری شهرداری‌ها بدون تغییر و به شیوه سابق خواهد بود.

همچنین دستگاه‌های اجرایی مشمول، موظف به انجام رعایت دقیق ساعت کاری اعلام شده هستند.علاوه بر آن لازم است تا مدیران نظارت کامل و دقیق بر خاموشی همه وسایل سرمایشی و برقی غیرضروری پس از پایان ساعات کار اداری و کاهش مصرف برق در ساعات کار اداری را داشته باشند.

برچسب ها: ساعات کاری ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.