معاون وزیر صنعت گفت:سوداگری و غفلت عده‌ای منجر به حادثه متروپل شد که باید با ایمن کردن مانع از بروز حوادثی از این دست شد.

محمدمهدی برادران معاون وزیر صنعت گفت: متأسفانه عدم توجه به مسائل ایمنی در ساخت‌وساز‌ها سبب ایجاد یک حادثه بزرگ و عزاداران شدن ایران شد.

وی ظهر امروز در همایش تجلیل از حقوق مصرف‌کنندگان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد گفت: باید ایمنی‌سازی در تمامی حوزه‌ها از جمله ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی باشد افزود: البته ایمن کردن تنها محدود به این حوزه نیست و باید در حوزه صنایع نیز به آن توجه ویژه شود و در صنایع باید به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات کارخانجات به‌طور مستمر پیگیری شود.

برخی کارگاه‌های بدون استاندارد اقدام به تولید کالای بی‌کیفیت می‌کنند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید با وجود برخی کارگاه‌های بدون استاندار که کالای با کیفیت تولید می‌کنند، اما متأسفانه کارخانجاتی در کشور هستند که اقدام به تولید کالای بی‌کیفیت و تقلبی می‌کنند.

به گفته برادران  ایمن‌سازی بسیار مهم و بسیار حائز اهمیت است بنابر این نظارت در این زمینه بسیار مهم است و باید با نظارت دقیق مانع تولید کالای بی‌کیفیت باشیم.

وی می گوید نقش تولیدکنندگان و صنعتگران در کشور  برای رونق اقتصادی  مهم است پس رفع مشکلات کشور با کمک صنعتگران و تولیدکنندگان و همچنین مشارکت و همراهی مردم امکان‌پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار