صدا و سیمای مرکز قزوین در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد برای گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ویژه برنامه «راه امام» در روز ۱۵ خرداد ماه از سیمای مرکز قزوین و ویژه برنامه «و اینک خرداد» در روز ۱۴ خرداد ماه از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

رحیمی افزود: این ویژه برنامه‌ها با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و معرفی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان الگویی انقلابی و کاربردی برای تمامی اقشار جامعه از شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند.

او اضافه کرد: ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی «و اینک خرداد» و «راه امام» شامل بخش ها‌ی مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی، تحلیل زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، نگاهی به سیره و روش امام خمینی (ره) و همچنین گزارش از مراسم و برنامه‌های سطح شهر در پاسداشت مقام والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد است که از شبکه‌های استانی سیماو صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

به گفته رحیمی، ویژه برنامه رادیویی «و اینک خرداد» به تهیه کنندگی آمنه پاکدامن روز ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه و ویژه برنامه تلویزیونی «راه امام» به تهیه کنندگی نبی الله نظری روز ۱۵ خرداد ماه به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

او ادامه داد: معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم با برنامه‌هایی همچون: تهیه و تولید و انتشار بسته‌های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ، موشن گرافی، پوستر، عکس نوشت، مستند گزارشی و گزارش تصویری و ... جهت فضاسازی متناسب با موضوع ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، تهیه و بازتولید و انتشار بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری در قالب گزارش تصویری، گزارش صوتی، دلنوشته و عکس نوشته و ... با موضوع ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد به این مناسبت‌ها خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.