رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و تخریب ۷ محل دپوی فرآورده‌های نفتی قاچاق در محوطه جایگاه سوخت آفتاب درخشان بندرعباس خبر داد.

مجتبی قهرمانی گفت: با تخریب محل‌های دپو و بارانداز‌های غیر مجاز، هزاران لیتر سوخت قاچاق به همراه تعداد قابل توجهی مخزن، لوله انتقال و پمپ برقی فشار قوی کشف و ضبط شد.

قهرمانی گفت: علاوه بر تشکیل پرونده کیفری برای مالک این جایگاه، به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان هرمزگان نیز دستور داده شده است تا با توجه به احراز تخلفات جایگاه مذکور، تا رفع نواقص و مشکلات موجود نسبت به قطع سهمیه سوخت آن اقدام کند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان برخی از تخلفات انجام شده در این جایگاه سوخت را غیر فعال کردن دوربین‌های نظارتی و عدم اصلاح جانمایی و کیفیت تصویر برداری آن ها، سوء‌استفاده از کارت‌های سوخت در حضور اپراتورها، کشیدن نازل سوخت به داخل کابین به منظور همکاری با قاچاقچیان سوخت عنوان کرد.

قهرمانی گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای مردم با توجه به برنامه ریزی انجام شده تا اطلاع ثانوی، سهمیه سوخت این جایگاه جهت عرضه به نزدیک‌ترین جایگاه مجاور تحویل داده می‌شود.

او گفت: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از چرخه قانونی فرآورده‌های نفتی، دستور ویژه قضایی جهت پلمب و قطع سهمیه دیگر جایگاه‌های متخلف نیز صادر شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه به تعدادی از این جایگاه‌های متخلف نیز با تعیین ضرب‌الاجل تذکرات لازم داده شده است، گفت: در صورت تکرار تخلفات، ضمن برخورد قضایی و پلمب جایگاه‌های مورد نظر، سهمیه سوخت آن‌ها نیز قطع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.