سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:بهره‌گیری نادرست از اطلاعات، انسان را دچار گمراه و به راه‌های نادرست سوق می‌دهد.

کورش ساکی امروز در آیین اختتامیه همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی کاشان درمورد بهره‌گیری نادرست از اطلاعات، انسان را دچار گمراه و به راه‌های نادرست سوق می‌دهد، گفت: راه‌های متفاوتی کشاندن انسان به انحراف و نابودی وجود دارد از این رو انسان باید همواره مورد تذکر واقع شود.

او برگزاری همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر را تلنگری برای یادآوری امری فراموش شده در جامعه به خصوص برای دانشجویان و استادان بیان کردو گفت: انسان تنها موجود در عالم هستی است که با عنوان حیوان نگران خطاب شده و به دلیل این نگرانی، وجود خود را به خطر می‌اندازد و عالمانه و عمدی خود را به نیستی و نابودی می‌کشاند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان می‌گوید: انسان به صورت مداوم در خطر است و به همین دلیل خداوند متعال خواندن نماز را روزی پنج بار واجب کرده تا به انسان راه درست و صواب را یادآوری کنند.

نخستین همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد پژوهش‌های کاربردی (میدانی و کتابخانه‌ای) روز گذشته به صورت حضوری و مجازی در سالن قریب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز شد.

خانواده و سبک زندگی، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری و جریان‌سازی موثر، سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، آموزش، پرورش، بهداشت و درمان، همه‌گیری و بحران‌ها، فرهنگ، هنر و رسانه، فضای مجازی و تولید و اقتصاد از جمله محور‌های این همایش ملی بود.

در این همایش ۲ روزه افزون بر ارایه ۴۰ مقاله (۱۸ سخنرانی و ۲۲ پوستر)، از کتاب "ساختار هندسی قرآن کریم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر" نیز رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.