نماینده مقام معظم رهبری درانجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان گفت:برای اعتلای هویتی وشخصیتی در دنیا و رسیدن به سعادت درآخرت به مبانی فکری واعتقادی نیازداریم.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری گفت: بایستی امروزمان را با نگاه به آینده، قیامت و آخرت و اعتقاد به محاسبه در پیشگاه خداوند برنامه‌ریزی کرده و خودمان را   آماده پاسخگویی در برابر کارهای‌مان کنیم.

او می گوید: در ارتباط با قرآن کریم باید روش را اصلاح کرده و در آیات قرآن تأمل کنیم،  حاصل مطالعه تاریخ نیز باید دریافت فلسفه و جریان‌شناسی تاریخ و عبرت‌آموزی و درس گرفتن از آن باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برای اعتلای هویتی و شخصیتی در دنیا و سعادت در آخرت به مبانی فکری و اعتقادی نیاز داریم.

حاج‌علی‌اکبری می گوید: امنیت کشور، حاصل خون‌ شهداء، رشد علمی، توان بازدارندگی، موشک‌ها و پهپاد‌ها و ظرفیت دانشمندان جوان است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها را می‌بینیم، اما دستاورد‌ها را نیز باید ببینیم و نگاهمان یکطرفه نباشد.

به گفته او امیدآفرینی، نکته بسیار مهمی است و یکی از بهترین کار‌هایی که اعضای انجمن‌های اسلامی می‌توانند انجام دهند در حوزه امیدآفرینی است که البته نباید به‌صورت مقطعی باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در دهه فجر، یک اقدام دائمی، دانش‌آموزی و بومی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.