مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : ۱۸ بقعه و امامزاده کرمانشاه میزبان جشن‌های دهه کرامت شدند.

حجت‌الاسلام محمد صالحی گفت : به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت، برنامه‌های متنوعی را در بقاع متبرکه استان کرمانشاه پیش بینی کرده ایم که این برنامه‌ها در ۱۸ بقعه از بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برنامه شاخص دهه کرامت با تجلیل از دختران شهدا، امروز (یازدهم خرداد) همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در جوار حرم مطهر سیده فاطمه (س) و سایر بقاع شاخص استان برگزار خواهد شد.

غبارروبی بقاع متبرکه، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی، راه اندازی کاروان شادی و جشن بزرگ خانوادگی در بقاع متبرکه و به صورت ویژه در پارک شرقی تاق بستان، جنب امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان و نورافشانی آسمان شهر از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در دهه کرامت خواهد بود.

ویژه برنامه قرار دوازدهم که هر ماه به یاد امام دوازدهم و با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود، این ویژه برنامه در روز دوازدهم خرداد با اهداء ۳۰۰ بسته مواد غذایی و توزیع نان صلواتی در پنج نانوایی سطح شهر، سرکشی از بیماران و کمک به درمان آن‌ها در بیمارستان‌های کرمانشاه برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.